wtorek, 10 lutego 2015

I pozamiatane

Moi Drodzy
i Kochani :)
bardzo dziękuję Wam
za każdy sms wysłany na mój blog

w kategorii 'życie i społeczeństwo'
zgłoszono ponad 320 blogów
a byłoby ich jeszcze o jeden więcej,
ale Paulina o zgłoszeniu zapomniała,
co sobie w kolejnej edycji z pewnością odbije ;)

do pierwszej dziesiątki było mi baaardzo daleko,
ale miejsce 26te, na którym się finalnie znalazłam
(a przez moment nawet 21sze)
i tak uważam za sukces
Wasz sukces - Drodzy Czytelnicy - smsowy
bo bloga piszę zaledwie od wakacji
pół roku z hakiem - więc,
a tu taka niespodzianka

z miejsca dwudziestego któregośtam
cieszę się bardzo
i raz jeszcze dziękuję za smsy :*
oby fundacji dobrze się przysłużyły

tuż po dwunastej nerwy mi zszargała
kategoria kulinarna
nikt chyba nie spodziewał się aż takich roszad
w ichniejszej pierwszej dziesiątce
niebo na talerzu trzymało się dzielnie
i nic nie zapowiadało większych zmian,
no ale w takich konkursach różnie bywa,
czego właśnie byliśmy świadkami :/

swoją drogą ciekawe,
czy któryś bloger skusił się na pakiet smsów,
który można było zakupić na allegro
o czym poinformował m.in. portal Kobieta XL
Ech, życie...

Ale nic to :)
pisanie bloga to dla mnie wielka frajda
i żaden konkurs tego nie zmieni :)

Przy okazji trafiłam na kilka ciekawych blogów,
które zamierzam dołączyć do mojej listy czytelniczej
(wolne chwile, przybywajcie... ;)
Blogi te pojawią się na pasku po prawej stronie już wkrótce
(czyli jak tylko sobie przypomnę, jak się dodaje nowe pozycje ;)

link do jednego z nich
podesłała mi wczoraj Beata
i gdybym tylko nie wiedziała,
jak Madziare 'lubi' gotować,
pomyślałabym, że to Ona pisze ten blog
ot - bratnie (czy raczej siostrzane) poczucie humoru :)

Zresztą, jeśli chcecie, sami poczytajcie sobie
o, tutaj, tutaj (klik)

wyszłam wczoraj z zebrania szkolnego,
przeczytałam to w samochodzie
i ze śmiechu długo z miejsca ruszyć nie mogłam :)

Jeśli też lubicie się śmiać,
przeczytajcie koniecznie
i koniecznie z komentarzami
- bo też dobre co niektóre

Idę banery pościągać,
pozamiatam trochę
herbatę sobie zaparzę
z miodem i cytryną

i zapalę sobie

kadzidełko

może na gitarze sobie pogram

a potem pomyślę, co by tu... ;)

photo by Dżo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz