czwartek, 30 listopada 2017

W obliczu wyzwania

wczoraj wieczorem Dżuścia napisała na fb:
"jutro zima znów zaskoczy drogowców"

w związku z tym być może drogowcy i byli zaskoczeni
ale ja nic a nic
kiedy dziś rano zobaczyłam padający za oknem śnieg

zrobiłam pracę domową ze statystyki
samodzielnie - oczywiście
i niewykluczone, że poprawnie
choć to akurat oczywiste nie jest

przygotowałam badanie do mojej pracy magisterskiej
i teraz będę namawiać
wszystkie znajome osoby
i nieznajome też
z nadwagą lub bez
do tego, żeby wypełniły ankietę

gdyby ktoś z czytających te słowa
też miał ochotę na wzięcie udziału w badaniu
to proszę bardzo

link do badania jest tutaj (klik)

i z góry (oraz z dołu i z boku) dziękuję za każdą wypełnioną ankietę <3

wyobrażam sobie, że jestem badaczem i piję kawę z kubka, który dostałam od Dzieci mych
kubek ma działanie mocno podtrzymujące na duchu ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz