piątek, 11 marca 2016

Znaki czasu

najpierw głównie śluby i wesela
nieco później
głównie pogrzeby

przychodzimy
odchodzimy
inaczej nie będzie

do takich wniosków
doszliśmy przedwczoraj wspólnie z rodziną
bliższą i dalszą

widujemy się ostatnio
niemal wyłącznie przy okazji pożegnań

nie my jedni
zapewne

aby przełamać tę niewesołą prawidłowość
i rozchmurzyć nieco czas
umówiliśmy się na zjazd rodzinny

w najbliższą niedzielę

okazji do świętowania mamy aż nadto:
Piotrek nie tak dawno skończył 15 lat
Jula i Zuzia skończyły 5
Krzysiek w niedzielę kończy 43

a poza tym w tym roku wypada 20. rocznica naszego ślubu,
26 lat bycia razem
i 30 lat znajomości

krótko mówiąc - znamy się nieprzyzwoicie długo
(co przy wieczności to i tak mgnienie oka zaledwie)
i choć niektórzy twierdzą, że jeśli żona jest honorowa,
to po siedmiu latach sama odchodzi
- to ja myślę sobie, że mogę być niehonorowa
i osobiście donikąd się nie wybieram
(to znaczy w kwietniu planuję odwiedzić Marcię,
no ale wrócę przecież)

dzieci nasze dbają o to,
abym zbyt długo zachmurzona nie chodziła

wczoraj Jula i Zuzia wciągnęły Piotrka w ubraniu do wanny

no dobra, Piotrek "trochę" im pomógł
i na chwilę całkiem opadł z sił
tak, że bronić się nijak nie mógł ;)

Sisters of NO mercy 
Dziewczyny były szczęśliwe jakniewiemco,
że starszemu bratu dały radę

w nagrodę umyły mu głowę
a on ze śmiechu nie miał nawet siły zbytnio się wpienić
za to, że robiły z nim, co chciały ;)

albo tekst Julci i Zuzi do mnie
kilka dni temu...

obie uwielbiają bajkę 'W głowie się nie mieści'
też lubię i z przyjemnością oglądam razem z nimi

któregoś razu Jula i Zuzia postanowiły, że będą się bawić w emocje

- mamo, mamo, bawimy się w bajkę 'W głowie się nie mieści' - krzyczy Jula
  ja jestem Radocha, Zuzia też jest Radocha
  chcesz mamo być Odrazą?

:)))

PS ..i całkiem nie a propos
wrzucam zdjęcie, które przesłała mi Sabina
(mam nadzieję, że nie ma nic na przeciwko ;)

Sabę jest w podróży po Filipinach
i fajnie mnie tym zdjęciem 'doładowała'
(dzięki, Kochana <3 )

dzielę się więc,
bo może ktoś też potrzebuje takiego doładowania ;)

Kiedyś polecę na tę plażę. Kiedyś, bo teraz chwilowo nie mam czasu. Odraza sama się nie zagra ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz