niedziela, 26 kwietnia 2015

Ogłoszenia parafialne

W piątek celebrowaliśmy (zespołowo) wydanie płyty
oraz to, że wespół w zespół udało nam się zagrać
kilka fajnych koncertów

dziś o 18tej gramy jeszcze jeden koncert
w kościele przy Dereniowej 12 na Ursynowie

jeśli ktoś akurat będzie przechodził obok,
można wejść i posłuchać

a w naszych głowach rodzą się już nowe pomysły
na kolejne projekty,
które mają szanse obrodzić w słowa i dźwięki
w konfiguracjach najróżniejszych
na chwilę obecną całkiem nie do przewidzenia ;)

czas pokaże, co z tego wyjdzie

gdybyśmy trzymali się nurtu twórczości papieskiej,
moglibyśmy stworzyć nowy gatunek - pope music ;)

*   *   *

jest grubo po północy
mieliśmy dziś spędzić miły wieczór
z jakimś fajnym filmem w tle

kiedy jednak udało nam się zagnać dzieci do łóżek,
okazało się, że na film jest już za późno
prawdopodobnie zasnęlibyśmy po kwadransie

no i Krzysiek przypomniał sobie jeszcze,
że do tej pory nie rozliczyliśmy podatku

piszę 'nie rozliczyliśmy',
ale to się czyta: 'Krzysiek jeszcze nie rozliczył'
(mój osobisty Brad PIT)
bo ja w kwestii rozliczania podatków to lajkonik jestem
i wdzięczna jestem mężu memu jedynemu jakniewiemco,
że rozliczenie rzeczone od lat ogarnia
z jak najlepszym skutkiem
(papiery wypełnione poprawnie i na czas)

gdybym to ja za to odpowiadała,
prawdopodobnie pisałabym te słowa z Barbados,
dokąd musielibyśmy uciekać z kraju
przed policją podatkową
(czy w naszym kraju jest policja podatkowa?
- bo może ja się niepotrzebnie stresuję)

hmmm... a może by tak jednak w przyszłym roku
wziąć się za PITy
nigdy nie byłam na Barbados...
myślę, że chyba jednak byłoby z tego
więcej szkody niż pożytku
(jak 'pity', to 'pity')

Uwaga, uwaga!
jeśli ktoś też jeszcze nie rozliczył podatku
(a termin upływa niebawem)
i nie wie, na co przeznaczyć swój jeden procent,
który ma do dyspozycji,
i z którego głupio tak po prostu zrezygnować,
skoro można komuś pomóc,
to ja mam dwie propozycje zagospodarowania
procenta owego

propozycja pierwsza:
Jaś - mąż mojej przyjaciółki Ani,
jest chory na stwardnienie rozsiane
i potrzebuje pieniędzy na leczenie i rehabilitację
oto dane, które należy wpisać do formularza:
KRS 0000338878
cel szczegółowy: Jan Marcioch

propozycja druga:
Borys - syn moich przyjaciół
jest dzieckiem autystycznym
to bardzo fajny i mądry chłopiec,
jednakowoż wymaga rehabilitacji
aby pomóc, wystarczy wpisać w PIT
KRS Fundacji Jaś i Małgosia 0000127075 
w rubryce 'cel szczegółowy' trzeba wpisać: #683 Borys Chmielewski

I już. Tylko tyle.



A jak źle wypełnicie swoje deklaracje podatkowe,
to może się spotkamy na Barbados,
czy też innych Seszelach ;)

ja tu pitu pitu,
a tymczasem już prawie trzecia nad ranem

idę spać
może sen przyjdzie... ;)

no i żebym nie zapomniała przed południem
pokazać dzieciom matkę śpiewającą w telewizorze

nie łudzę się, że występ naszego zespołu
w programie 'Między ziemią a niebem'
będzie bardziej atrakcyjny dla dzieci mych
niż pierwsza lepsza bajka,
ale spróbować można ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz